mam przeczucie, że: #11
W jednym z wywiadów Felicia Atkinson opowiadając o swojej praktyce tworzenia dźwięku z użyciem kamieni i mikrofonów kontaktowych przyznała, że czasem podczas koncertów po prostu trzyma je w dłoni, bo ich bezdźwięczna obecność pozwala skupić się na tym co już trwa i pomaga nie dodać niczego więcej.
Na podstawie swojej własnej pracy z dźwiękiem odnoszę wrażenie, że pokusa nadmiaru i chęć eksperymentu z kolejną warstwą pojawia się nierzadko. A czasem warto pozwolić trwać jednemu brzmieniu, bo tylko wtedy możliwe jest usłyszeć daną barwę w pełni, z wielu perspektyw, natężeń, gęstości i wibracji. Dlatego dzisiejsza audycja będzie godzinną praktyką czułego słuchania. Każdy z utworów który usłyszycie stworzony został z użyciem jednego instrumentu. Od dźwięków kojącej cytry po nieznośne (bądź nieznośnie przyjemne) skrzeki saksofonu.
- Georges Aperghis - Piece pour jeunes pianistes
- Caterina Barbieri, Evelyn Saylor, Lyra Pramuk, Annie Garlid, Stine Janvin - Fantas Variation for Voices
- Martyna Basta - Waiting Under Your Window for Nothing
- Olga Anna Markowska - Nastrój
- Ellen Fullman - Departure
- Peter Brötzmann - Shunkeln to Dark Blues
- Josiah Steinbrick - (Three Synthesizers)
- Slow Attack Ensemble - Ninety Seconds for Celeste
- Pauline Oliveros, Silvia Tarozzi - Thirteen Changes: No. 12, Elephants Mating in a Secret Grove
- Sarah Davachi - For Harpsichord
- Saloli - Hey Ahh