Pasmo dla Ziemi: hydrofony, mes amours #2
W audycji zastanawiam się nad możliwościami relacji i wzajemnościami, które istnieją pomiędzy tym, co nad wodą, a tym, co pod wodą, nad uszami nadwodnymi i podwodnymi, a także dotykiem nad i pod wodą. W audycji występują ryby i bezkręgowce, ale także istoty, które się przeczuwa i miejsca, które się śnią.
Gęstość ciała ryby przypomina gęstość wody, trochę jakby ciało ryby nie istniało dla dźwięku. Jest tylko zawieszony w przestrzeni aparat słuchowy. Czy ryba dzięki temu myśli i czuje się bardziej jako ciągłość z otaczającym ją środowiskiem Audycja to próba stworzenia kontinuum takich człowiekiem robionej muzyki i dźwięków, które nas otaczają i tych, które sobie wyobrażamy. Dziękuje Gosi Wrzosek za jej wkład w tą audycję, w postaci nagrań śpiewu w zalanych korytarzach dawnego browaru. Będą też nagrania moich ukochanych i stale powracających w audycjach autorów.
- Alan Hovhaness - Opening a Window to Cosmic Love- Private Acetate Discs ca. 1946-55 - BONUS TRACK piano - improvisation wyd. Canary Records
- Angola Quartet - Angola Prison Spirituals - Brother Norah wyd. Canary Records
- María Sabina - Ji ñai na z Mushroom Ceremony of the Mazatec Indians of Mexico, wyd. Death is not the end
- Nagrania Gosi Wrzosek copyrights Gosia Wrzosek