VG LAB Podcast: #2 Peter K & D’una

31/01/2024
Virtual Geisha

Comiesięczne muzyczne spotkanie z uczestnikami i absolwentami szkoły DJ–skiej VG DJ LAB.

Peter K
DJ Peter K znany również jako Piotr Kowalski, to utalentowany artysta muzyczny specjalizujący się w melodic i tech house. Jego fascynacja muzyką elektroniczną narastała w miarę dorastania, co skłoniło go do rozpoczęcia własnej przygody jako DJ. Pierwsze kroki stawiał w miejscowych klubach nocnych, gdzie jako rezydent w klubie QUEEN prezentował swoje pierwsze sety. Obecnie uczestnik kursu Virtual Geisha DJ LAB, gdzie ćwiczy swoją techniczną stronę.

D’una
Pochodząca z Ukrainy, lecz od lat związana z Krakowem, DJ-ka, która swoje pierwsze kroki stawiała w szkole VG DJ LAB. Choć swoją przygodę z DJ-ingiem zaczęła stosunkowo niedawno, to ma już na koncie sety w takich klubach jak Smolna, Prozak 2.0, Szpitalna, Quest oraz zagrała na festiwalu Carbon Silesia Festiwal. W swojej selekcji łączy ze sobą dźwięki melodic techno, progressive house’u i radosne trance’owe numery z ubiegłego wieku.

podobne odcinki

19/07/2024

KISS MY TRES: #15 / Rina Katen loves you

27/04/2022

Outer Rim: #006

© 2025 Radio Kapitał

P odtwarzanie / pauza

S zobacz odcinek

Z zamknij player

W dzisiejszej Selekcie: Kontekst #13 / Henry Flynt w/ Janina Skrzypek Henry Flynt is a philosopher, musician, anti-art activist and exhibited artist, whom unsympathetic reviewers often link to Fluxus. his music didn’t see commercial release until the twenty-first century, because of his music purposes, which were hopelessly out of step with what the market was rewarding. He also rejected the claim of cultural superiority which musicology made for European classical music; defining his purpose: ‘I intensify and elevate the American ethnic musics to produce a sophisticated music whose nearest correlative would be Hindustani music. [..] From the start, I wanted to open up blues and country music for forward-sweeping melodic improvisation. I often eliminate chord progressions in my music, because I experience changes of root like stoplights on a highway. Instead, I employ tonic pedal-point harmony. Then, I treat the melodic modalities of blues and country music literally as ragas, with extensive use of glissando and melodic ornamentation.’
LIVE
12:00 — 13:00Kapitał Selekta

Strona używa plików cookies.