Brokat emigracji: #12 – Simply are

19/02/2022
Magda Bocheńska

Krzewy pod moim domem pączkują jak szalone. To dobry moment, żeby chcieć rozgrzać się i rozpędzić razem z nimi, a zaraz potem przypomnieć sobie, że może to jeszcze nie czas, może dobrze zwolnić na chwilę i sprawdzić ze sobą, ile tak naprawdę mam teraz energii.

Selekcja z Berlina zainspirowana emigracją – stanem, w którym zawsze śni się o innym świecie. W tym miksie do sobotniego poranka usłyszycie różne marzenia o światach, które być może się spełnią.

Elektronika, house, funk, soul, hip hop, r&b, disco i bardzo dużo pomiędzy.

traklista
  • Arthur Veroca - Na boca do sol
  • Prince Fatty feat. Hollie Cook - The Beat Goes On
  • Marilia Medalha - Tudo de Novo
  • Ted Lucas - Plain & Sane & Simple Melody
  • Ronald Langestraat - In the middle of the night
  • Gloria Ann Taylor - Love Is a Hurtin’ Thing - 12” Version
  • The Chosen Few - People Make the World Go Round
  • Gary Bartz Ntu Troop - Celestial Blues
  • Retta Young - Really Really
  • Luis Vagner - Ah! Se to soubesses
  • Arto Lindsay - Simply Are
  • Anadol - Casio Havasi
  • Fruit - Spring
  • Velly Joonas - Kaes On Aeg
podobne odcinki

18/08/2022

Muzyczny Niecodziennik: #64

24/05/2023

Zoiia Tapas Bar: Mix #8

09/12/2021

Muzyka ze śmietnika: #2 – Powłóczyste spojrzenia

© 2025 Radio Kapitał

P odtwarzanie / pauza

S zobacz odcinek

Z zamknij player

W dzisiejszej Selekcie: Kontekst #13 / Henry Flynt w/ Janina Skrzypek Henry Flynt is a philosopher, musician, anti-art activist and exhibited artist, whom unsympathetic reviewers often link to Fluxus. his music didn’t see commercial release until the twenty-first century, because of his music purposes, which were hopelessly out of step with what the market was rewarding. He also rejected the claim of cultural superiority which musicology made for European classical music; defining his purpose: ‘I intensify and elevate the American ethnic musics to produce a sophisticated music whose nearest correlative would be Hindustani music. [..] From the start, I wanted to open up blues and country music for forward-sweeping melodic improvisation. I often eliminate chord progressions in my music, because I experience changes of root like stoplights on a highway. Instead, I employ tonic pedal-point harmony. Then, I treat the melodic modalities of blues and country music literally as ragas, with extensive use of glissando and melodic ornamentation.’
LIVE
12:00 — 13:00Kapitał Selekta

Strona używa plików cookies.