Elektroniczne Hipotezy: #11: część druga
17/10/2020
Adam Kotecki
Tym razem (w części drugiej) przebadam nie wyłącznie elektroniczne (?) brzmienia z okresów od 1980 do 2018, wykorzystywane jako ścieżki dźwiękowe do filmów pełnometrażowych jak i seriali. Proporcje introwertyczne: 19,2% mowy, 80,8% muzyki
Próba badawcza: #soundtrack, #ost
traklista
- 1. Melancholia // Lars Von Trier - Melancholia (Richard Wagner - Tristan and Isolde, Prolog)
- 2. Blue Velvet // Julee Cruise - Mysteries of Love [4:24]
- 3. Oldboy //Cho Young-Wuk - In a Lonely Place [3:30]
- 4. The Wire // Tom Waits - Way down in the hole [3:30],
- 5. 101 Reykjavík - 101 Reykjavík Theme [3:06]
- 6. Nagi lunch // Howard Shore and Ornette Coleman - Interzone Suite [5:13]
- 7. Ostatnia Rodzina // Joy Division - Love Will Tear Us Apart [3:26]
- 8. Mój piękny syn // Zola Jesus & Johnny Jewel - Wiseblood (Johnny Jewel Remix) [4:35]
- 9. The Knick // Cliff Martinez - Son of Placenta Previa [2:27]
- 10. Into the Mind // Lorde - Biting down [3:33]
- 11. Nieodwracalne // Thomas Bangalter - Paris By Night [6:07]
- 12. Krótkie spięcie // David Shire - Short Circuit - Main Title [2:12]
- 13. Dexter // Kinky - Uruapan Breaks [2:31]
- 14. Breaking Bad // Los Cuates de Sinaloa - Negro Y Azul [3:25]