pokój nauczycielski: 35 – naukowy: NS
Odcinek prezentujący Nieprzetarty Szlak, czyli część ruchu harcerskiego skierowanego do osób z niepełnosprawnościami i zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
Bibliografia:
Popowska H. (2024), Organizacje harcerskie jako partner szkoly w wychowaniu prospołecznym
dzieci z niepełnosprawnościami [w:] G. Całek, E. Sielicka. (red.), Organizacje pozarządowe
iwolontariat w szkole (s. 197-207), Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków.
Radzki K. (2016), Metoda harcerska w oddziaływaniu zakładu poprawczego, HUMANITAS
Pedagogika i Psychologia, 12: 173-184, https://tiny.plV/ckzbtbrn.
Szewczyk A., Jankowska A. (2025), Nieprzetarty Szlak. Metoda harcerska w resocjalizacji na przykładzie 68 Drużyny Harcerskiej „Wesołe Włóczęgi” im. Marii Grzegorzewskiej, Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej, 53: 182-196.
- Aminè - Can’t Decide
- jànfrie - Ersehnt
- Ten Years After - I’d love to change the world