pokój nauczycielski: 11 – Bardzo trudne

07/03/2023
Agata Szewczyk

Po roku od pierwszego odcinka „bardzo ważne” przyszedł czas na „bardzo trudne”, czyli co oznaczają trudności ucznia w życiu codziennym nauczyciela.
Jest to wstęp do dłuższego wątku, który będzie kontynuowany w następnych odcinkach. O ADHD, autyzmie i zespole Aspergera. Czym się różnią opinia od orzeczenia? Co oznaczają te dokumenty w pracy nauczyciela? Co oznaczają dla rodziców?

Bibliografia:
1. J. Hołub, Niegrzeczne. Historie dzieci z ADHD, autyzmem i zespołem Aspergera, Wydawnictwo Czarne, 2022, ISBN: 978-83-8191-395-9
2. Orzeczenie, opinia z poradni – prawa rodzica, zadania szkoły, 23.11.2023 (dostęp: 4.03.2023)
3. K. Topolska, Jak czytać orzeczenie z poradni psychologiczno-pedagogicznej? Sprawdź, co oznaczają zapisy, 17.03.2022 (dostęp: 4.03.2023)

traklista
  • Ten Typ Mes - Nie skumasz jak to jest ft. Piotr Schmidt
podobne odcinki

09/08/2020

Tokosłów: Po co nam neologizmy? cz. II

09/06/2023

Pieśń przyszłości: 17 / Język

04/04/2023

pokój nauczycielski: 12 – czarnkowy